sobota, 16 października 2010

Jak zbudować skuteczną kampanie e-mail?

sobota, 16 października 2010


E-mail marketing jest najlepszym sposobem, aby być w kontakcie z bazą klientów oraz dostarczanie im najnowszych wydarzeń na temat rozwoju firmy. Określenie celów firmy i przedsiębiorstwa jest pierwszym krokiem w jakiejkolwiek strategii e-mail marketingu. Na przykład, jeśli chcą przekazać swoim potencjalnym klientom podstawowych informacji na temat firmy i jej funkcji, e-mail musi zawierać wszystkie informacje, które mogą być przydatne w zdobyciu klienta zainteresowanego Twoją witryną.

 Jeśli celem e-mail marketingu jest stworzenie większej sprzedaży i przyciągnięciu więcej klientów, możesz dać darmową próbkę swoich produktów, a następnie w kampanii muszę być jasno, bez żadnych ukrytych kosztów opisane warunki sprzedaży. Aby oferta była atrakcyjniejsza warto załączyć do kampanii program zniżek oraz atrakcyjne oferty, żeby zachęcić klientów i stworzyć bardziej wartościowy e-mail marketing.

  Niektóre kampanie e-mailowe są tworzone pod koniec trwania promocji. Masz określony czas na osiągnięcie celów biznesowych w ramach skutecznej kampanii. Celem może być pozyskanie określonej liczby odwiedzających Twojej witryny lub uzyskanie wcześniej ustalonej liczby kliknięć w reklamę. Kampania ta polega na wysyłaniu e-maili co tydzień lub poprzez biuletyn, które przypominają klientom o korzyściach, które mogą uzyskać kupując produkt.

 Firmy normalnie używają autorespondera do wysyłania e-maili w określonym czasie, zgodnie z wymogami kampanii. Pozwala to uniknąć kłopotów związanych z koniecznością pamiętania daty, w którym dniu klient ma otrzymać newsletter lub biuletyn. Korzystanie z systemu autorespondera w kampanii e-mail jest wygodnym sposobem zapewnienia, że wiadomości zostaną dostarczone niezawodnie i na czas zainteresowanym klientom.

 Kampanie e-mail mogą wydawać się nudne, jeśli te same wiadomości są dostarczane w kółko. Jeśli tak się stanie możesz być pewien że klient usunie go bez otwierania. To może zaprzepaścić cel kampanii e-mail marketingu. Chociaż to jest normalne, powtórz podstawowe treści w wiadomościach kampanii e-mail marketingu, ale musisz przedstawić to w sposób unikalny aby zainteresowało to klienta. Poprzez wykorzystanie tej metody, możemy w sposób subtelny zachęcić klienta do kupna produktu.

 Badania wykazały, że przeprowadzony w odpowiedni sposób e-mail marketing daje wysoce skuteczne rezultaty dla Twojego biznesu. Jednak trzeba być bardzo ostrożnym, aby nie stać się zbyt apodyktycznym. W porównaniu do tradycyjnych firm, lojalność klientów online ciężko jest pozyskać. Kampania e-mail pomoże Ci zarejestrować Twoją obecność w świadomości klientów, tak aby następnym razem gdy będą potrzebowali produktu będziesz ich pierwszym wyborem po prostu ze względu na swoją stałą obecność i oczywiście dzięki wydajności produktów.


0 komentarze:

Prześlij komentarz